Geneza powstania Szkoły
W krajach wysoko rozwiniętych, istnieją elitarne placówki dydaktyczne wiodące prym w specjalistycznych i zaawansowanych procesach szkoleniowych dla sprzedawców. W Polsce jednak przez lata w profesja sprzedaży, była niedoceniania a osoby pracujące w działach sprzedaży nie miały swojej głównej placówki dydaktycznej, z którą mogliby się identyfikować. W tym celu podnoszenia powstała Szkoła Zarządzania Sprzedażą, aby świadome firmy mogły szkolić najważniejsze działy w firmie – działy sprzedaży. Przecież zależą od nich nie tylko wyniki sprzedażowe przedsiębiorstw, ale nawet ich istnienie. W firmach tych, najdoskonalsi sprzedawcy są na wagę złota. Zarząd dba o ich rozwój inwestując, nie w pojedyncze i incydentalne szkolenia, ale w procesy edukacyjne gwarantujące długofalowy i kompleksowy rozwój – wysyłając ich do naszej Szkoły.
Kogo szkolimy?
Do ukończenia cyklu szkoleniowego w ramach Szkoły zachęcamy sprzedawców i menedżerów z minimum 3-letnim doświadczeniem, szukających nowej formy szkoleń, źródła wiedzy oraz inspiracji. Jeżeli szukasz intensywnego kursu szkoleniowego, dzięki któremu znajdziesz się wśród najbardziej ambitnych i doświadczonych menedżerów sprzedaży – Szkoła Zarządzania Sprzedażą jest dla Ciebie.
Historia Szkoły Zarządzania Sprzedażą
Szkoła powstała w roku 2008 decyzją zarządu McHayes&StewardGroup sp. z o.o. organizacji od kilkunastu lat wyspecjalizowanej w szkoleniach i rozwoju działów sprzedaży. W ciągu tego czasu odbyło się już kilkanaście 4 miesięcznych edycji / semestrów szkoły. W każdym roku Szkołę kończy około 300 sprzedawców i menedżerów sprzedaży co w sumie spowodowało, iż absolwentami Szkoły jest już kilka tysięcy praktyków sprzedaży. Obecnie Szkoła zdobyła pozycję i opinię prestiżowej placówki dydaktycznej dla czołówki polskich sprzedawców i menedżerów sprzedaży.
Silna grupa szkoleniowo – konsultingowa
Szkoła Zarządzania Sprzedażą wchodzi w skład McHayes&StewardGroup Sp. z o.o wiodącej spółki szkoleniowej odpowiedzialnej za rozwój działów sprzedaży największych koncernów i przedsiębiorstw działających na polskim rynku. McHayes&StewardGroup Sp. z o. o. powstała w roku 2002 i przez te wszystkie lata konsekwentnie wspiera najlepsze działy sprzedaży w Polsce. Dzięki swojej specjalizacji McHayes&StewardGroup jest jedną z najbardziej wiarygodnych i cenionych przez Dyrektorów Handlowych oraz Szefów działów HR spółek szkolących działy sprzedaży.
Forma prawna Szkoły
Szkoła Zarządzania Sprzedażą jest zastrzeżonym znakiem towarowym McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.. Szkoła Zarządzania Sprzedażą nie jest szkołą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty i nie posiada akredytacji wydawanej przez Państwową Komisję Akredytacyjną powołaną przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu. Uzyskanie Dyplomu Szkoły Zarządzania Sprzedażą nie jest równoznaczne z uzyskaniem wykształcenia wyższego.