DPS

Nr 1

Szkolimy czołówkę

Absolwent

szs 2 kierunki

Ramowy przebieg szkoleń

Nasze szkolenia różnią się w 99% od innych dostępnych w Polsce szkoleń kilkoma kluczowymi elementami. W odróżnieniu do wielu innych szkoleń sprzedażowych, które w wielu wypadkach trwają średnio dwa dni, których ukończenie wieńczy odebranie certyfikatu należnego praktycznie za sam udział w szkoleniu, Szkoła stawia na zaawansowany model kształcenia. Naszym założeniem jest dostarczenie słuchaczom cyklicznych „zastrzyków” wiedzy i rozwiązań które dostarczamy regularnie podczas każdego ze zjazdów składających się na jeden program szkoleniowy. W celu ukończenia szkoły należy przejść przez pełny, 8 dniowy cykl szkoleniowy. Każdy cykl szkoleniowy realizowany w Szkole Zarządzania Sprzedażą składa się ze stałych elementów, które szczegółowo opisaliśmy poniżej.

8-zaawansowanych-dni

Każde szkolenie to zaawansowany cykl szkoleniowy, składający się z 8 praktycznych dni zajęć rozłożonych na 4 dwudniowe zjazdy. Każdy zjazd odbywa się średnio co miesiąc i trwa 2 dni (czwartek – piątek).

daty2018

dni-przedmioty

ludziki

kazdy-z-uczestnikow


segregator


benefit2

benefit3

benefit4

benefit5

benefit6


owu

opinie-header


ico-grzegorz-cebula

Grzegorz Cebula - Sales Manager

Metalis Polska

Bardzo interesujące szkolenie, ciekawe podejście do tematu oraz bardzo pozytywne wrażenia jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji. Trenerzy świetnie przygotowani, otwarci i widać, że lubią to, co robią oraz potrafią zainteresować tym innych. Bardzo dużo ciekawych i praktycznych informacji przedstawionych na konkretnych przykładach - nie sama teoria. Polecam wszystkim głodnym wiedzy, którzy nie chcą tylko odbębnić kolejnego szkolenia, ale szukają merytorycznej wiedzy, którą można skonfrontować z własnymi doświadczeniami dla osobistego rozwoju.


ico-ireneusz-wojciechowski

Ireneusz Wojciechowski

Toyota Bank Polska

Cykl szkoleń Zarządzanie Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja czasu i pieniędzy(...) Świetna atmosfera i bezpośredni kontakt podczas zajęć wywołują wysokie zaangażowanie uczestników. Duży ukłon także w stronę osób zajmujących się samą organizacją, komunikacja oraz opieką na miejscu podczas dni zjazdowych. Gratuluje i serdecznie polecam.


opinia-artur-piegat

Artur Piegat – Senior Key Account Manager

Tchibo Coffee Service Polska

Jako Absolwent kierunku Account Management serdecznie zachęcam sprzedawców zajmujących się kluczowymi klientami do udziału w zajęciach. Oprócz olbrzymiej dawki wiedzy przekazanej przez fantastycznych trenerów-praktyków, zajęcia w Szkole są również okazją do nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych z koleżankami i kolegami z innych firm oraz zrobienia wspólnych interesów. Przyjemne z pożytecznym.


opinia-marcin-konieczny

Marcin Konieczny – Sales and Merchandising Manager

Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.

Jako jeden z nielicznych pewnie Absolwentów miałem okazję brać udział w obydwu kierunkach realizowanych w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą i poznać wszystkich wykładowców. Obydwa kierunki były dla mnie bardzo ciekawą przygodą edukacyjną, raz bardziej z perspektywy menedżera sprzedaży, innym razem z perspektywy sprzedawcy. Jeśli kiedykolwiek powstanie trzeci kierunek – spotkamy się ponownie. Polecam!


opinia-marina-hornostajewa

Marina Hornostajewa – Jr. Area Export Manager

Oceanic S.A.

Przede wszystkim, z pełną świadomością, mogę polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Szkolenie inne niż jakiekolwiek z poprzednich szkoleń, organizowanych przez znane szkoły. Usystematyzowanie wiedzy, zdobycie ciekawych i przydatnych kontaktów – dla mnie główne plusy.