DPS

Nr 1

Szkolimy czołówkę

Absolwent

szs 2 kierunki

Wykładowcy prowadzący zajęcia w Szkole Zarządzania Sprzedażą (semestr wiosenny 2016)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to placówka szkoleniowa kształcąca metodą „Praktycy dla Praktyków” dlatego wszyscy nasi trenerzy to 100% praktycy sprzedaży. Wszyscy trenerzy będący wykładowcami w Szkole, przeszli ścieżkę kariery od sprzedawcy aż do stanowisk menedżerskich w działach sprzedaży. Dzięki temu maja Państwo gwarancję merytoryki najwyższej jakości pochodzącej z wielu zachodnich koncernów jak i polskich przedsiębiorstw w których pracowali wykładowcy. Poniżej prezentujemy kadrę trenerską która prowadzić będzie zajęcia w najbliższym semestrze Szkoły Zarządzania Sprzedażą.

pawel-boguslaw

flag-pl

PAWEŁ BOGUSŁAW (TRENER, COACH, KONSULTANT, ASSESOR)

Dorobek zawodowy: Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Dyplomowany Coach oraz Assesor. Pedagog Pracy i Doradca Zawodowy. Od 8 lat pracuje na rynku doradczo – szkoleniowym. Posiada bogate doświadczenie sprzedażowe (PH, KAM) oraz managerskie w międzynarodowych strukturach takich jak Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogiki w Warszawie. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększania efektywności podejmowanych działań. Studiuje w akademii L. Koźmińskiego na kierunku MBA HR

Specjalizacja trenerska: Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży oraz marketingu. Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji – assessment center, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w międzynarodowych firmach zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracownika oraz pracodawcy. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu uczestników warsztatów do poszukiwania oraz samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.

maciej-borejko

flag-pl flag-uk

MACIEJ BOREJKO (TRENER / KONSULTANT)

Dorobek zawodowy: Ma 15 lat doświadczenia a rynku (głównie: HR, finanse, sprzedaż). Z wykształcenia psycholog społeczny i absolwent programu MBA dla kadry HR. Jako ekspert ds. szkoleń budował i zarządzał zespołami szkoleniowymi, nie rezygnując z realizacji projektów, jako trener i coach. Zdobywał międzynarodowe doświadczenia korporacyjne jako senior trener, biznes partner i menadżer m.in. w The Royal Bank of Scotland, Citi International PLC oraz Coca-Cola HBC Polska. Od 8 lat w sektorze L&D. Twórca Indywidualnego Treningu Biznesowego (ITB). Jest wykładowcą na studiach podyplomowych „HR Biznes Partner” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na kierunku „Zarządzanie kontaktami z klientem” w Wyższej Szkole zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.

Specjalizacja trenerska: Jako wieloletni praktyk ma doskonałe rozumienie wyzwań korporacyjnych stojących zarówno przed menadżerami, jak i specjalistami w obecnych czasach. Zrealizował ponad 3000 godzin warsztatów umiejętności miękkich m.in. w specjalizacjach psychologii przywództwa, umiejętnościach handlowych, komunikacji interpersonalnej i biznesowej. Prowadzi szkolenia i coaching na wszystkich poziomach organizacji. W jego portfolio znajdują się zarówno duże firmy z branży finansowej, farmaceutycznej, FMCG jaki i MŚP.

artur-dlubak

flag-pl flag-uk flag-russia

ARTUR DŁUBAK (TRENER / KONSULTANT/ EX KUPIEC)

Dorobek zawodowy: Top Executive Consultant. Od 20 lat w sprzedaży sieciowej FMCG/DIY, od 16 lat w dystrybucji FMCG/Non Food, oraz od 8 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Praktyka w sprzedaży, dystrybucji, supply chain oraz zarządzaniu zdobyta na 4 kontynentach. Pełnione funkcje dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży i rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok, Dixy, Kreisel, Megapolis Group, IGA Russia, Barlinek Rosja. W konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-up’ami oraz projektami optymalizacji firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od 10 lat (Rosja). Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentne jest ich środowisko wewnętrzne. Nie ma litości dla ignorancji, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki.

Specjalizacja trenerska: Specjalizuje się w wyciąganiu firm z kłopotów na terenie Rosji i krajów byłego bloku sowieckiego, uruchamianiu nowych przedsiębiorstw, oraz w prawidłowym ich zarządzaniu.. Jako ekspert – trener i coach od 15 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania, oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian, oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia dla większości sektorów biznesu aktywnych na wschodzie Europy. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top, oraz executive.

sebastian-sauter

flag-pl

SEBASTIAN SAUTER (TRENER / COACH / KONSULTANT)

Dorobek zawodowy: Certyfikowany trener i coach, psycholog biznesu. Od blisko 10 lat pracuje i wspiera swoimi działaniami rozwój biznesu. Edukacją ludzi zajmuję się już od 14 lat. Przed działaniami trenerskimi, pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży w podległym regionie kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Jako praktyk biznesu publikował także artykuły w magazynie Business Coaching, które ze względu na praktyczny charakter, spotkały się z dużym zainteresowaniem środowiska biznesowego. Motto jakim się kieruje w pracy z ludźmi to: „Dobry trener jest animatorem ludzkiego entuzjazmu”.

Specjalizacja trenerska: Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru tzw. „sprzedażowych umiejętności miękkich”. Jego pasją jest praca dla dwóch grup biznesowych • działów sprzedaży i managerów. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 4800 godzin szkoleniowo • konsultacyjnych, co daje około 600 dni pracy. Jest człowiekiem aktywnym w życiu zawodowym i prywatnym. Ciekawy świata i ludzi. W swoim życiu realizuje przesłanie, które propaguje także podczas szkoleń i w pracy z ludźmi.

flag-pl

PAWEŁ PAWŁOWSKI (PRAKTYK SPRZEDAŻY, TRENER, COACH)

Dorobek zawodowy: 27 lat praktyki biznesowej i doświadczenie managerskiego, które zdobywał pracując dla dużych korporacji: AchieveGlobal, Mercuri International Poland, Harvard Business Review, ICAN Institute, Sandler Training International, House of Skills. Ceniony ekspert w dziedzinie Psychologii Biznesu. Poprzez działania doradczo – szkoleniowe wspiera klientów w zwiększaniu efektywności sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i zarządzania. Zajmuje się definiowaniem potrzeb szkoleniowych, przygotowywaniem i realizacją projektów szkoleniowych. Pracując dla wielu firm związanych z branżą szkoleniowo – doradczą, poprowadził ponad 1750 dni szkoleniowych i coachingowych, dedykowanych, praktycznie, wszystkim sektorom biznesu, ze szczególnym uwypukleniem banków, firm ubezpieczeniowych, firm farmaceutycznych oraz przedsiębiorstw produkcyjnych. Szczególnie mocno doświadczony w obszarze Executive Coaching oraz w prowadzeniu warsztatów z szeroko rozumianego zakresu zarządzania siłami sprzedaży.

Specjalizacja trenerska: Postawa, Sprzedaż, Motywowanie, Leadership