DPS

Nr 1

Szkolimy czołówkę

Absolwent

szs 2 kierunki

Szkolenie sprzedażowe - 8 dni. Zarządzanie Działem Sprzedaży. Ukończ 8-dniowe szkolenie i zdobądź dyplom czołówki polskich menedżerów sprzedaży o specjalizacji Master of Sales Management.

5 800 zł netto za 8 dni szkoleniowych
Tylko 725 zł za każdy dzień szkolenia

Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą?

…a w firmie zajmujesz jedno z poniższych stanowisk:

– dyrektor handlowy/sprzedaży
– menedżer działu sprzedaży
– krajowy/regionalny menedżer sprzedaży

… i chcesz:

– być autorytetem i liderem w oczach swojego zespołu
– być partnerem dla Zarządu w budowaniu polityki handlowej
– naturalnie motywować ludzi z Twojego zespołu sprzedaży,
aby osiągali lepsze wyniki
– poznać sposoby zarządzania sprzedażą innych firm 

btn-folder

Ramowy program szkolenia

Autorytet i postawa menedżera sprzedaży Przedmiot 1 (4 zajęcia po 3,5 godziny każde)
zjazd1Teorie przywództwa i praktyka ich stosowania w sprzedaży
zjazd2Autorytet menedżera zarządzającego sprzedawcami
zjazd3Automotywacja i stres w pracy menedżera sprzedaży
zjazd4Planowanie i kierunki własnego rozwoju menedżerskiego
Rekrutacja i budowanie zespołu sprzedaży Przedmiot 2 (4 zajęcia po 3,5 godziny każde)
zjazd1Rekrutacja w dziale sprzedaży
zjazd2Wdrożenie sprzedawcy do pracy (onboarding)
zjazd3Trening wzmacniający potencjał sprzedawców
zjazd4Budowanie efektywnego zespołu sprzedaży
Zarządzanie zespołem sprzedaży Przedmiot 3 (4 zajęcia po 3,5 godziny każde)
zjazd1Prowadzenie efektywnych spotkań działu sprzedaży
zjazd2Delegowanie zadań i egzekwowanie ustaleń w zespole
zjazd3Planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży
zjazd4Kontrola i rozliczanie zespołu sprzedaży
Motywowanie i rozwój zespołu sprzedaży Przedmiot 4 (4 zajęcia po 3,5 godziny każde)
zjazd1Motywowanie sprzedawców i systemy motywacyjne
zjazd2Role sprzedawców w zespole a ich efektywność
zjazd3Motywowanie podczas zmiany
zjazd4Coaching jako narzędzie rozwoju sprzedawców
E-learningowa platforma testowa Przedmiot 5 dodatkowy
Przez wszystkie 4 zjazdy każdy z uczestników będzie miał dostęp do internetowej e-learningowej platformy testowej. Dostęp pozwala zdobywać nową, jak i ugruntować już zdobytą wiedzę podczas zajęć Szkoły. Korzystanie z platformy zwiększa szanse na uzyskanie DPS (Diploma of Practitioner in Sales).
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie dydaktycznym

Zapisz się na nasze szkolenie zarządzania działem sprzedaży, ponieważ:

Jest to jedno z najbardziej merytorycznych, praktycznych, oraz zaawansowanych szkoleń dla szefów sprzedaży, obecnie dostępnych na rynku szkoleniowym. Potrzebujesz więcej argumentów? Dodajmy, że od lat szkolimy grupy niezwykle wymagających menedżerów sprzedaży. Oczekują oni nie tylko wysokiego poziomu merytorycznego, ale i konkretnych praktycznych rozwiązań sprzedażowych.


szkolenie-dyplom

Zdobądź „Dyplom Praktyka Sprzedaży”

Nie daj się wyprzedzić! Ukończ cykl i zdobądź jedyny w Polsce Dyplom Praktyka Sprzedaży, potwierdzający uzyskany stopień o specjalizacji Master of Sales Management.

DPS jako synonim MBA sprzedażowego.

W ciągu ostatnich lat oraz kilkunastu edycji Szkoły, DPS zaczyna zdobywać coraz większą rozpoznawalność w polskim środowisku sprzedażowym. DPS zaczyna być postrzegany przez rynek jako synonim MBA sprzedażowego, dlatego też tym bardziej zależy nam na tym, aby nasi absolwenci mieli wspólny mianownik rozpoznawalny w całym kraju, przez każdego pracodawcę, każdą firmę. Tym mianownikiem jest DPS, w tym celu promujemy DPS w mediach oraz publikacjach, tak aby środowisko znało wartość DPS i jego absolwentów… czyli i Twoją.


szkolenie-kolo-rozwoju1

Koło rozwoju kompetencji menedżerów sprzedaży

Szkoła Zarządzania Sprzedażą jako jedyna placówka edukacyjna w Polsce realizuje szkolenia w oparciu o koło kompetencji, które rozwija 4 najważniejsze obszary kompetencyjne u menedżerów sprzedaży. Koło kompetencji zostało opracowane na podstawie kilkunastu lat doświadczeń szkoleniowych oraz doradczych spółki McHayes&StewardGroup sp. z o.o. która przez te wszystkie lata przeszkoliła dziesiątki tysięcy menedżerów sprzedaży praktycznie  z wszystkich możliwych branż gospodarki. Koło obrazuje koncepcję rozwoju następujących po sobie sekwencyjnie najważniejszych kompetencji. Dzięki temu osoby szkolone w oparciu o model mają pewność, iż uzyskają wiedzę oraz umiejętności niezbędne w realizacji zadań menedżera sprzedaży.


btn-folder

owu

opinie-header


ico-grzegorz-cebula

Grzegorz Cebula - Sales Manager

Metalis Polska

Bardzo interesujące szkolenie, ciekawe podejście do tematu oraz bardzo pozytywne wrażenia jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji. Trenerzy świetnie przygotowani, otwarci i widać, że lubią to, co robią oraz potrafią zainteresować tym innych. Bardzo dużo ciekawych i praktycznych informacji przedstawionych na konkretnych przykładach - nie sama teoria. Polecam wszystkim głodnym wiedzy, którzy nie chcą tylko odbębnić kolejnego szkolenia, ale szukają merytorycznej wiedzy, którą można skonfrontować z własnymi doświadczeniami dla osobistego rozwoju.


ico-ireneusz-wojciechowski

Ireneusz Wojciechowski

Toyota Bank Polska

Cykl szkoleń Zarządzanie Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja czasu i pieniędzy(...) Świetna atmosfera i bezpośredni kontakt podczas zajęć wywołują wysokie zaangażowanie uczestników. Duży ukłon także w stronę osób zajmujących się samą organizacją, komunikacja oraz opieką na miejscu podczas dni zjazdowych. Gratuluje i serdecznie polecam.


opinia-artur-piegat

Artur Piegat – Senior Key Account Manager

Tchibo Coffee Service Polska

Jako Absolwent kierunku Account Management serdecznie zachęcam sprzedawców zajmujących się kluczowymi klientami do udziału w zajęciach. Oprócz olbrzymiej dawki wiedzy przekazanej przez fantastycznych trenerów-praktyków, zajęcia w Szkole są również okazją do nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych z koleżankami i kolegami z innych firm oraz zrobienia wspólnych interesów. Przyjemne z pożytecznym.


wiecej-opinii-btn