5 800 zł netto za 8 dni szkoleniowych
Tylko 725 zł za każdy dzień szkolenia
Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą?
…a w firmie zajmujesz jedno z poniższych stanowisk:
– dyrektor handlowy/sprzedaży
– menedżer działu sprzedaży
– krajowy/regionalny menedżer sprzedaży
… i chcesz:
– być autorytetem i liderem w oczach swojego zespołu
– być partnerem dla Zarządu w budowaniu polityki handlowej
– naturalnie motywować ludzi z Twojego zespołu sprzedaży,
aby osiągali lepsze wyniki
– poznać sposoby zarządzania sprzedażą innych firm
Ramowy program szkolenia
Zapisz się na nasze szkolenie zarządzania działem sprzedaży, ponieważ:
Jest to jedno z najbardziej merytorycznych, praktycznych, oraz zaawansowanych szkoleń dla szefów sprzedaży, obecnie dostępnych na rynku szkoleniowym. Potrzebujesz więcej argumentów? Dodajmy, że od lat szkolimy grupy niezwykle wymagających menedżerów sprzedaży. Oczekują oni nie tylko wysokiego poziomu merytorycznego, ale i konkretnych praktycznych rozwiązań sprzedażowych.
Zdobądź „Dyplom Praktyka Sprzedaży”
Nie daj się wyprzedzić! Ukończ cykl i zdobądź jedyny w Polsce Dyplom Praktyka Sprzedaży, potwierdzający uzyskany stopień o specjalizacji Master of Sales Management.
DPS jako synonim MBA sprzedażowego.
W ciągu ostatnich lat oraz kilkunastu edycji Szkoły, DPS zaczyna zdobywać coraz większą rozpoznawalność w polskim środowisku sprzedażowym. DPS zaczyna być postrzegany przez rynek jako synonim MBA sprzedażowego, dlatego też tym bardziej zależy nam na tym, aby nasi absolwenci mieli wspólny mianownik rozpoznawalny w całym kraju, przez każdego pracodawcę, każdą firmę. Tym mianownikiem jest DPS, w tym celu promujemy DPS w mediach oraz publikacjach, tak aby środowisko znało wartość DPS i jego absolwentów… czyli i Twoją.
Koło rozwoju kompetencji menedżerów sprzedaży
Szkoła Zarządzania Sprzedażą jako jedyna placówka edukacyjna w Polsce realizuje szkolenia w oparciu o koło kompetencji, które rozwija 4 najważniejsze obszary kompetencyjne u menedżerów sprzedaży. Koło kompetencji zostało opracowane na podstawie kilkunastu lat doświadczeń szkoleniowych oraz doradczych spółki McHayes&StewardGroup sp. z o.o. która przez te wszystkie lata przeszkoliła dziesiątki tysięcy menedżerów sprzedaży praktycznie z wszystkich możliwych branż gospodarki. Koło obrazuje koncepcję rozwoju następujących po sobie sekwencyjnie najważniejszych kompetencji. Dzięki temu osoby szkolone w oparciu o model mają pewność, iż uzyskają wiedzę oraz umiejętności niezbędne w realizacji zadań menedżera sprzedaży.